Etiketter

Rull og tull, familiedag

Sist onsdag møttes vi på Holmstad-stranda for litt rullings, tullings og grillings. Været var som vi bestilte - sol fra skyfri himmel. Vinden var i riktig retning, så den var ikke plagsom der vi holdt til.

Noen hadde vært på stranda før oss, og pyntet den opp litt.

Siden en del av oss kom nærmest direkte fra jobb, var det kjekt med et bål vi kunne grille middag på. :) Koselig er det jo også, å sitte rundt bålet.

Men de fleste var utpå vannet i løpet av ettermiddagskvelden. Trond riktignok bare vassende rundt da, men han hadde testere av barnekajakken, så han var vandrende backup. :)

Fin strand. Ikke direkte rein for steiner, men dog. Jeg prøvde å rulle et par ganger, men det går visst dårlig for tiden. Må øve mer, så jeg kommer inn i det igjen. Ikke minst - jeg MÅ få paddet den hersens kajakken. Den ene gangen ramlet jeg regelrett ut, bare trekket som holdt meg igjen... Da går det liksom bare sånn passelig...

En av de nye barnekajakkene til klubben. Riktignok en nokså voksen unge oppi her på bildet, men. Både de store og små ungene syntes det var artig å prøve den. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)